Retourneren

Wij willen ervoor zorgen dat u uw artikelen niet hoeft terug te sturen. Let bij het bestellen op deze zaken:

Advies vragen

Als u ergens niet zeker over bent, vraag ons dan om hulp. Wij kunnen u advies geven zonder er iets voor terug te vragen. E-mail ons op info@houseoforganics.be of stuur een bericht via WhatsApp op +32494 25 29 10 met uw vragen.

Productomschrijving op de website

Lees de productomschrijving voor meer informatie over het product. Als u een artikel wilt terugsturen, is dat geen probleem. Wij zijn er om u te helpen. Lees onze regels en instructies voor het retourneren van artikelen.

Regels en instructies

U heeft 14 dagen de tijd om uw bestelling terug te sturen. U betaalt de verzendkosten. Het product moet in de originele verpakking zitten en niet gebruikt of beschadigd zijn. Maak het niet open en verdraai de doppen niet, want dan kunt u het niet terugsturen.

Vul het digitale retourformulier in. U moet betalen voor het terugsturen van het pakket. Wij raden u aan het pakket aangetekend te verzenden, zodat u verzekerd bent. Als er iets gebeurt, bent u of het bedrijf waarmee u het hebt verzonden, verantwoordelijk.

Nadat wij het pakket hebben ontvangen, krijgt u binnen 14 dagen uw geld terug. De verzendkosten voor het nieuwe product zijn voor uw rekening.

Verkeerde artikelen ontvangen

Het spijt ons dat er iets mis is gegaan met uw bestelling. Kijk eerst wat u hebt gekregen voordat u het gebruikt, want we kunnen dingen niet terugnemen als ze al gebruikt zijn. Neem contact met ons op via op info@houseoforganics.be of stuur een bericht via WhatsApp op +32494 25 29 10. Vermeld telkens het ordernummer.

Retourformulier

Als u iets wilt terugsturen, moet u het digitale retourformulier invullen. Als u het formulier niet hebt, wordt uw retourzending niet geaccepteerd.

Bijlage I – Europese modelformulier voor herroeping

-> Download hier het Europese modelformulier voor herroeping

Beschadigd pakket of product

Hoewel wij het pakket zorgvuldig inpakken, kan het beschadigd bij u aankomen. Als het pakket er beschadigd uitziet wanneer de postbode het brengt, neem het dan niet aan.

Als uw pakket of product beschadigd is, maak dan een foto. Stuur een e-mail naar info@houseoforganics.be en vertel ons wat er is gebeurd. Vermeld het ordernummer, de leveringsdatum en voeg de foto’s toe die u hebt gemaakt. Nadat u ons een e-mail hebt gestuurd, geven wij u instructies over wat u verder moet doen.

Als u een product krijgt dat niet werkt, probeer het dan niet zelf te repareren. Wij kunnen een geopend product niet terugnemen. Als u het opent of verandert, kan het product helemaal niet meer werken. Wij kunnen u online helpen en zijn verantwoordelijk voor de staat van het product.

Wij zullen altijd vragen om een foto of video van het product. Dit helpt ons om te zien of het echt kapot is of dat iemand het verkeerd heeft gebruikt. Als wij denken dat het kapot is, kunt u het terugsturen. Wij zullen onderzoeken wat er is gebeurd en of het product met opzet is beschadigd.

Soms kunt u het product per ongeluk laten vallen. Sommige producten zijn hiertegen bestand, maar pompen en glas niet. Wij zijn niet verantwoordelijk als ze breken doordat u ze laat vallen of stoten. Om ervoor te zorgen dat uw producten niet breken, moet u er voorzichtig mee zijn en ze na gebruik veilig opbergen.

Wij willen u helpen met alles wat u nodig hebt. Als u ons iets te vertellen hebt over hoe we dingen beter kunnen maken, stuur dan een e-mail naar info@houseoforganics.be. Wij zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat iedereen tevreden is.

Wij zouden u zeer dankbaar zijn als u ons vertelt wat u van ons vindt. Zo kunnen wij onszelf nog beter maken.

Winkelwagen
Verlanglijst
Close Onlangs bekeken
Categorieën